Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi
Dodiplomski visokošolski programŠtudijski program Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi odpira nova vrata in omogoča nešteto možnosti za izgradnjo privlačne in uspešne kariere. Marketing je vse bolj povezan z novimi tehnologijami, te zahtevajo nove pristope in načine komuniciranja. Razvoj digitalnih tehnologij odločilno vpliva na spreminjanje marketinških konceptov v podjetjih in agencijah. Na tem področju ni dovolj akademsko izobraženih strokovnjakov z zadovoljivim “know-how-om”, ki znajo učinkovito združiti marketing, družbene medije in odnose z javnostmi in se znajo uspešno spoprijeti tako s strokovnimi vprašanji kot praktičnimi izzivi v podjetju in agencijah.
Program: | Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi |
Trajanje: | Visokošolski študijski program – 3 leta |
Stopnja izobrazbe: | I. bolonjska stopnja, raven VI/II |
Način izvedbe: | On-line študij |
Pogoji za vpis: |
Vpis v 1. letnik: zaključena štiriletna srednja šola Vpis v 2. letnik: z diplomo višje strokovne šole vseh smeri. Ne glede na zaključen višješolski program, diferencialnih predmetov ni. Vpis v 3. letnik: zaključena višja šola po programih sprejetih pred letom 1994 in študentom sorodnih študijskih smeri, ki izpolnjujejo pogoje za vpis v 3. letnik. Študentom se določi manjkajoče obveznosti, ki jih morajo opraviti za dokončanje študija. |
Cena programa: | 2.899,00 €/letnik enkratno plačilo ali plačilo na obroke: 12x 255,00 €) |
Naziv strokovne izobrazbe: | diplomant/ka marketinga (VS) |
Naziv programa: Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi
Trajanje: visokošolski študijski program – 2 leti
Stopnja izobrazbe: stopnja VI/I
Naziv strokovne izobrazbe: diplomant/ka marketinga (VS)
1. LETNIK |
|
Obvezni predmeti |
ECTS |
Ekonomika |
6 |
Pravna in gospodarska ureditev |
7 |
Uvod v marketing |
6 |
Organiziranje in menedžment |
6 |
Osnove informatike |
5 |
Odnosi z javnostmi in družbena odgovornost |
6 |
Komuniciranje in nove tehnologije |
6 |
Obnašanje strank |
6 |
Jezik stroke in evropska dimenzija – prvi tuji jezik (ang., nem., ita.) |
5 |
Javno nastopanje in retorika |
5 |
Seminar – Uvod v študij |
2 |
2. LETNIK |
|
Obvezni predmeti |
ECTS |
Finance |
5 |
Statistika z raziskovanjem za potrebe marketinga |
7 |
Tržno in medijsko pravo |
6 |
Menedžment izdelkov, storitev in blagovnih znamk |
6 |
Inovativni in inovacijski menedžment |
6 |
Projektni menedžment in timsko delo |
6 |
Izbirni predmeti (4) |
ECTS |
Nevromarketing |
6 |
Trendi v digitalnem komuniciranju |
6 |
Ustvarjanje vsebin in pripovedovanje zgodb |
6 |
Oglaševalske akcije |
6 |
Interno komuniciranje |
6 |
Socialni marketing |
6 |
Multimedija in dizajn v podjetju |
6 |
Poslovni jezik – drugi tuji jezik (ang., nem., ital.) |
6 |
3. LETNIK |
|
Obvezni predmeti |
ECTS |
Poljubni izbirni predmet 1 |
6 |
Poljubni izbirni predmet 2 |
6 |
Praktično izobraževanje v delovnem okolju |
12 |
Zaključna strokovna naloga ali opravljanje dveh izbirnih predmetov |
12 |
Izbirni modul Menedžment marketinga |
|
Nabavno-prodajna veriga |
6 |
Strateški marketing |
6 |
Dogodki in sponzorstvo |
6 |
Globalni marketing |
6 |
Izbirni modul Menedžment odnosov z javnostmi |
|
Strateško načrtovanje odnosov z javnostmi |
6 |
Povezava med mediji, odnosi z javnostmi in marketingom |
6 |
Odnosi z mediji |
6 |
Krizno komuniciranje |
6 |
Izbirni modul Menedžment družbenih medijev |
|
Digitalni marketing |
6 |
Strategije družbenih medijev in marketing |
6 |
Odnosi z mediji |
6 |
Povezava med mediji, odnosi z javnostmi in marketingom |
6 |
Program poteka v celoti kot on-line študij.
Pogoj za vpis v program:
Vpis v 1. letnik: zaključena štiriletna srednja šola
Vpis v 2. letnik: z diplomo višje strokovne šole vseh smeri. Ne glede na zaključen višješolski program, diferencialnih predmetov ni.
Vpis v 3. letnik: zaključena višja šola po programih sprejetih pred letom 1994 in študentom sorodnih študijskih smeri, ki izpolnjujejo pogoje za vpis v 3. letnik. Študentom se določi manjkajoče obveznosti, ki jih morajo opraviti za dokončanje študija.
Cena programa: 2.899,00 €/letnik enkratno plačilo ali plačilo na obroke: 12x 255,00 €)
Informativni dnevi:
- Po dogovoru
Povpraševanje
Če se želite vpisati na študijski program, ali bi o njem želeli le več izvedeti, nam pišite s pomočjo spodnjega obrazca. V najkrajšem možnem času se vam oglasimo z odgovorom!
Preverite še ostale visokošolske strokovne programe v ponudbi:
Imate vprašanja? Nanje vam lahko odgovori:

Morda bi vas zanimalo tudi: