Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi

Dodiplomski visokošolski program

Študijski program Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi odpira nova vrata in omogoča nešteto možnosti za izgradnjo privlačne in uspešne kariere. Marketing je vse bolj povezan z novimi tehnologijami, te zahtevajo nove pristope in načine komuniciranja. Razvoj digitalnih tehnologij odločilno vpliva na spreminjanje marketinških konceptov v podjetjih in agencijah. Na tem področju ni dovolj akademsko izobraženih strokovnjakov z zadovoljivim “know-how-om”, ki znajo učinkovito združiti marketing, družbene medije in odnose z javnostmi in se znajo uspešno spoprijeti tako s strokovnimi vprašanji kot praktičnimi izzivi v podjetju in agencijah.

Program: Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi
Trajanje: Visokošolski študijski program – 3 leta
Stopnja izobrazbe: I. bolonjska stopnja, raven VI/II
Način izvedbe: On-line študij
Pogoji za vpis:

Vpis v 1. letnik: zaključena štiriletna srednja šola

Vpis v 2. letnik: z diplomo višje strokovne šole vseh smeri. Ne glede na zaključen višješolski program, diferencialnih predmetov ni.

Vpis v 3. letnik: zaključena višja šola po programih sprejetih pred letom 1994 in študentom sorodnih študijskih smeri, ki izpolnjujejo pogoje za vpis v 3. letnik. Študentom se določi manjkajoče obveznosti, ki jih morajo opraviti za dokončanje študija.

Cena programa: 2.899,00 €/letnik enkratno plačilo ali plačilo na obroke: 12x 255,00 €)
Naziv strokovne izobrazbe: diplomant/ka marketinga (VS)

Naziv programa: Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi

Trajanje: visokošolski študijski program – 2 leti

Stopnja izobrazbe: stopnja VI/I

Naziv strokovne izobrazbe: diplomant/ka marketinga (VS)

 

1.       LETNIK

Obvezni predmeti

ECTS

Ekonomika

6

Pravna in gospodarska ureditev

7

Uvod v marketing

6

Organiziranje in menedžment

6

Osnove informatike

5

Odnosi z javnostmi in družbena odgovornost

6

Komuniciranje in nove tehnologije

6

Obnašanje strank

6

Jezik stroke in evropska dimenzija – prvi tuji jezik (ang., nem., ita.)

5

Javno nastopanje in retorika

5

Seminar – Uvod v študij

2

2.       LETNIK

Obvezni predmeti

ECTS

Finance

5

Statistika z raziskovanjem za potrebe marketinga

7

Tržno in medijsko pravo

6

Menedžment izdelkov, storitev in blagovnih znamk

6

Inovativni in inovacijski menedžment

6

Projektni menedžment in timsko delo

6

Izbirni predmeti (4)

ECTS

Nevromarketing

6

Trendi v digitalnem komuniciranju

6

Ustvarjanje vsebin in pripovedovanje zgodb

6

Oglaševalske akcije

6

Interno komuniciranje

6

Socialni marketing

6

Multimedija in dizajn v podjetju

6

Poslovni jezik – drugi tuji jezik (ang., nem., ital.)

6

3.       LETNIK

Obvezni predmeti

ECTS

Poljubni izbirni predmet 1

6

Poljubni izbirni predmet 2

6

Praktično izobraževanje v delovnem okolju

12

Zaključna strokovna naloga ali opravljanje dveh izbirnih predmetov

12

Izbirni modul Menedžment marketinga

Nabavno-prodajna veriga

6

Strateški marketing

6

Dogodki in sponzorstvo

6

Globalni marketing

6

Izbirni modul Menedžment odnosov z javnostmi

Strateško načrtovanje odnosov z javnostmi

6

Povezava med mediji, odnosi z javnostmi in marketingom

6

Odnosi z mediji

6

Krizno komuniciranje

6

Izbirni modul Menedžment družbenih medijev

Digitalni marketing

6

Strategije družbenih medijev in marketing

6

Odnosi z mediji

6

Povezava med mediji, odnosi z javnostmi in marketingom

6

Program poteka v celoti kot on-line študij.

Pogoj za vpis v program:

Vpis v 1. letnik: zaključena štiriletna srednja šola

Vpis v 2. letnik: z diplomo višje strokovne šole vseh smeri. Ne glede na zaključen višješolski program, diferencialnih predmetov ni.

Vpis v 3. letnik: zaključena višja šola po programih sprejetih pred letom 1994 in študentom sorodnih študijskih smeri, ki izpolnjujejo pogoje za vpis v 3. letnik. Študentom se določi manjkajoče obveznosti, ki jih morajo opraviti za dokončanje študija.

Cena programa: 2.899,00 €/letnik enkratno plačilo ali plačilo na obroke: 12x 255,00 €)

Informativni dnevi:

  • Po dogovoru

Povpraševanje 

Če se želite vpisati na študijski program, ali bi o njem želeli le več izvedeti, nam pišite s pomočjo spodnjega obrazca. V najkrajšem možnem času se vam oglasimo z odgovorom!

6 + 12 =

Preverite še ostale visokošolske strokovne programe v ponudbi:

Imate vprašanja? Nanje vam lahko odgovori:

Petra Verbič

Petra Verbič

Vodja izobraževanja odraslih

Morda bi vas zanimalo tudi:

Dostopnost