Marketing in prodaja
Magistrski programPodiplomski magistrski program Marketing in prodaja se osredotoča na dve poslovni področji – marketing in prodajo, njuno soodvisnost in prepletenost v stalno se spreminjajočem, globalno konkurenčnem poslovnem okolju, “know-how” za prilagajanje podjetij na te spremembe in usmerjenost v prakso z delom na študijah primerov in lastnih projektih. Z edinstvenimi vsebinami s področja psihologije prodaje, upravljanja odnosov s strankami, korporativnega komuniciranja, spletnega marketinga, kreativnosti in inovativnosti, pa tudi spoznavanja najnovejših strategij tehnik in prodaje boste vi in vaše podjetje konkurenčni. Vpis v program je izjemno zanimiv za vse, ki imate tehnično predznanje in želite svoje delo oplemenititi z boljšo prodajo vaših izdelkov in storitev.
Program: | Marketing in prodaja |
Trajanje: | Podiplomski magistrski program – 2 leti |
Stopnja izobrazbe: | II. bolonjska stopnja, raven VII |
Način izvedbe: | On-line študij |
Pogoji za vpis: |
Vpis v 1. letnik: zaključen visokošolski študijski program 1. stopnje v obsegu 180 ECTS ali triletni študijski program (pred bolonjskim sistemom) iz ustreznih strokovnih področij (ekonomskih, poslovnih, upravnih in organizacijskih ved, sociologije, pravnih, političnih, družboslovnih ved, humanistike), z drugih strokovnih področij pa opravijo dodatne študijske obveznosti v obsegu 12-14 kreditnih točk po ECTS. Vpis v 2. letnik po Merilih za prehode: zaključen univerzitetni študijski program v obsegu 240 ECTS ali zaključen štiriletni študijski program (pred bolonjskim sistemom), zaključen specialistični študijski program z ustreznih strokovnih področij (ekonomskih, poslovnih, upravnih in organizacijskih ved, sociologije, pravnih, političnih, družboslovnih ved, humanistike). Kandidati z drugih strokovnih področij opravijo dodatne študijske obveznosti v obsegu 12-14 kreditnih točk po ECTS. |
Cena programa: | 3.289,00 €/letnik v enkratnem plačilu ali na obroke: 3x 1.130,00 € ali 12x 290,00€ |
Naziv strokovne izobrazbe: | magister/magistrica marketinga in prodaje |
Naziv programa: Marketing in prodaja
Trajanje: podiplomski magistrski program – 2 leti
Stopnja izobrazbe: II. bolonjska stopnja, raven VII
Naziv strokovne izobrazbe: magister/magistrica marketinga in prodaje
1. LETNIK |
|
Obvezni predmeti |
ECTS |
Mednarodna poslovna ekonomija |
9 |
Raziskave trga |
8 |
Finance za prodajo in marketing |
6 |
Menedžment v prodaji in marketingu |
6 |
Poslovna prognostika in strategija trajnostnega razvoja |
9 |
Inovativni poslovni procesi, odnosi, modeli |
9 |
Psihologija prodaje: ljudje, kultura, spremembe in obnašanje strank |
6 |
Izbirni predmeti (1) |
ECTS |
Družbeno odgovorno podjetništvo in poslovna etika |
7 |
Komuniciranje z vplivnimi javnostmi in lobiranje |
7 |
2. LETNIK |
|
Obvezni predmeti |
ECTS |
Razvoj izdelkov in blagovnih znamk |
7 |
Integrirano marketinško komuniciranje |
7 |
Strategije in tehnike prodaje |
7 |
Projektna naloga |
7 |
Magistrska naloga |
18 |
Izbirni predmeti (2) |
ECTS |
Upravljanje odnosov s strankami (CRM) in poslovna inteligenca (BI) |
7 |
Cenovne strategije in oblikovanje cen |
7 |
Spletni marketing |
7 |
Korporativno komuniciranje |
7 |
Razvoj mrež in prodajnih kanalov |
7 |
Mednarodno gospodarsko pravo |
7 |
Organizacijska dinamika za odličnost podjetij in kreativno upravljanje sprememb |
7 |
Ekonomska politika v medijih |
7 |
Program poteka v celoti kot on-line študij.
Pogoj za vpis v program:
Vpis v 1. letnik:
zaključen visokošolski študijski program 1. stopnje v obsegu 180 ECTS ali triletni študijski program (pred bolonjskim sistemom) iz ustreznih strokovnih področij (ekonomskih, poslovnih, upravnih in organizacijskih ved, sociologije, pravnih, političnih, družboslovnih ved, humanistike), z drugih strokovnih področij pa opravijo dodatne študijske obveznosti v obsegu 12-14 kreditnih točk po ECTS. Znesek opravljanja dodatnih študijskih obveznosti se obračuna glede na število dodeljenih ECTS (50 % vrednosti ECTS).
Vpis v 2. letnik po Merilih za prehode:
zaključen univerzitetni študijski program v obsegu 240 ECTS ali zaključen štiriletni študijski program (pred bolonjskim sistemom), zaključen specialistični študijski program z ustreznih strokovnih področij (ekonomskih, poslovnih, upravnih in organizacijskih ved, sociologije, pravnih, političnih, družboslovnih ved, humanistike). Kandidati z drugih strokovnih področij opravijo dodatne študijske obveznosti v obsegu 12-14 kreditnih točk po ECTS. Znesek opravljanja dodatnih študijskih obveznosti se obračuna glede na število dodeljenih ECTS (50 % vrednosti ECTS).
Cena programa: 3.289,00 €/letnik v enkratnem plačilu ali na obroke: 3x 1.130,00 € ali 12x 290,00€
Informativni dnevi:
- Po dogovoru
Povpraševanje
Če se želite vpisati na študijski program, ali bi o njem želeli le več izvedeti, nam pišite s pomočjo spodnjega obrazca. V najkrajšem možnem času se vam oglasimo z odgovorom!
Preverite še ostale visokošolske strokovne programe v ponudbi:
Imate vprašanja? Nanje vam lahko odgovori:
Morda bi vas zanimalo tudi: