Študijski program Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi odpira nova vrata in omogoča nešteto možnosti za izgradnjo privlačne in uspešne kariere. Marketing je vse bolj povezan z novimi tehnologijami, te zahtevajo nove pristope in načine komuniciranja. Razvoj digitalnih tehnologij odločilno vpliva na spreminjanje marketinških konceptov v podjetjih in agencijah. Na tem področju ni dovolj akademsko izobraženih strokovnjakov z zadovoljivim KNOW – HOW-om, ki znajo učinkovito združiti marketing, družbene medije in odnose z javnostmi in se znajo uspešno spoprijeti tako s strokovnimi vprašanji kot praktičnimi izzivi v podjetju in agencijah.
Program | MARKETING, DRUŽBENI MEDIJI IN ODNOSI Z JAVNOSTMI |
Vrsta in trajanje: | visokošolski študijski program – 3 leta |
Raven izobrazbe: | 1. bolonjska stopnja, raven 6/2 |
Način izvedbe: | online študij |
Vpisni pogoji: |
Vpis v 1. letnik: zaključena štiriletna srednja šola Vpis v 2. letnik: z diplomo višje strokovne šole vseh smeri. Ne glede na zaključen višješolski program, diferencialnih predmetov ni. Vpis v 3. letnik: zaključena višja šola po programih sprejetih pred letom 1994 in študentom sorodnih študijskih smeri, ki izpolnjujejo pogoje za vpis v 3. letnik. Študentom se določi manjkajoče obveznosti, ki jih morajo opraviti za dokončanje študija. |
Cena programa: | 2.759,00 €/letnik enkratno plačilo ali plačilo na obroke: 3x 940 € ali 12x 245,00 €) |
Vsebina: | Predmetnik |
Naziv strokovne izobrazbe: | diplomant/ka marketinga (VS) |
Informacije o študiju in prijavi: |
Petra Verbič, 05 612 80 06, petra.verbic@lu-koper.si INFORMATIVNI DNEVI: na Ljudski univerzi Koper
|